Friday, April 1, 2011

satu april

hari ni mak & apak celebrate anniversary yang ke 49. walaupun tempat sambutan diorang tak begitu romantik tahun ni, diorang tetap together dalam keadaan susah senang sakit pening. aku wujud dalam hidup mak apak 16 tahun lepas diorang kahwin. selama 33 tahun aku hidup dalam dunia ni, mak apak sentiasa sediakan segalanya yang terbaik untuk aku. makan, minum, pelajaran dan kasih sayang. mak apak tak pernah pilih kasih atau ada unsur2 favouritism dalam membesarkan aku & adik beradik aku semua. diorang memang sentiasa adil & saksama. terima kasih mak & apak yang sangat2 aku sayang atas segala jasa & kasih sayang yang mak & apak berikan dalam mendidik & membesarkan aku. i love you both deeply & there's no one in this world that can ever replace you both.


1 comment:

Adillah A Nordin said...

Happy Anniversary Apak + Mak <3