Thursday, September 23, 2010

raya ku yang meriah


hi blog. dah lama aku menyepi. puasa dah berlalu. nak raya, dah raya. dah celebrate sepuas2nya. dah naik dah pun kilo kilo yang dah hilang sekejap masa puasa haritu. hishh!! walaubagaimanapun, padahnya terpaksa lah aku tanggung sebab aku yg makan tak ingat dunia. sekarang ni, pelahan2 diet la balik. anyways, raya haritu mmg best sgt. semua adik beradik aku balik. kitorang enjoy sgt masa bagi2 duit raya & tukar2 presents (aktiviti tahunan yg dinamakan 'ali baba bagi harta').

well, ni serba sikit snapshots di hari raya..

mak & apak yang tersayang..
tanpa mereka, tiadalah aku



meriahnya raya. inilah the nordins yang asal. apak, mak & lapan beradik


inilah the nordin group of families..


ini pulak, tak lain tak bukan... the azizis



ni petang raya masa kitorang buat sessi ali baba bagi harta
( mak ai, gemoknya aku! )

itu saja lah yang dapat aku ceritakan kali ni. selamat hari raya kepada semua..

1 comment:

Adillah A Nordin said...

Where got gemuk? U look fine lah! Anyway, Raya was a real BLAST! Rasa kejap sangat dengan u all..