Monday, August 23, 2010

MR3


hi blog.. last week aku & adik beradikku di nordin group prezenkan apak new lamps untuk MR3 nya. excited gila apak aku dapat lampu baru. mana taknya, lampu existing dia tu dah boleh dikatakan katarak tahap kronik. akhirnya, MR3 diberikan satu nafas yang baru...


ini lah flashback masa kitorg buat 'surpriseeee' kat apak & process transformasi lampu tersebut.

apak yang hatinya berbunga-bunga kesukaan & tak sabau2 nak tengok prezennya.


ta-daaaaa....


seperti biasa, aku selalu tak dapat nak enter frame sbb sibuk mengambik gambau.. yang kiri sekali tu bukan aku eh, dia kakakku Blossom yang cun melecun. kakakku Buttercup takde masa ni sbb kena pegi jakarta. apak. adik lelaki tunggalku si lorat Andy. adik perempuanku yang cute & boleh tahan banyak cenekel Jerd. dan of coz... kekasih awal dan akhirku.... (kenapa tak nak tengok camera yang??)


work in progress....

kachingggggggg!!!

siap aku memandai tambah2kan HID ballast kasi memencau2 sikit lampu apak aku... bill-nya seperti biasa.. berat sama dipikul ringan sama dijinjing dgn adik beradik aku yg terlibat dlm projek mencantikkan lampu MR3 ni..

guys, we made apak & mak really happy... <3

5 comments:

Blinks said...

prezen ni mmg wat apak terharu sgt..namun hadiah paling berharga bagi apak dan mak ialah dikurniakan anak yang ramai dan amat membanggakan hati....bertuah apak dan mak..alhamdulillah....

win : ko mmg paparazi berjaya...;) happy bday to apak win...May Allah bless him alwiz...

Adillah A Nordin said...

Yay! Finally we gave something to Apak that made him REALLY smile!
(biasanya Apak buat muka hensem macho bila dapat hadiah...)
Glad we did it la Bubs <3

Unknown said...

yay to you all.... thanks for making parents esp Apak very happy :)

bubbles said...

Pekzah: tq.. Selagi ada umor diorg, ni le masa utk berbakti..

Bo: jarang2 dpt that kinda reaction kan? Best3x..

KL: kak eda was the one who came up with the idea & so we dutch.

buttercup said...

Malangnya, daku tak dapat menengok apak tersengih kegumbiraan...huhu.

But mannn, the car looks MUCH better!!