Tuesday, October 19, 2010

hari ini

hi blog.

hari ini, 19 october 2010.

hari ini, aku rasa sedih sangat. kakak aku emilda a.k.a. buttercup (BC) akan berangkat untuk mengerjakan haji. aku sgt2 close dgn kakak2ku yang kat melaka ni, BC and BO (adillah a.k.a. blossom). selain drp kekasih ku ZZ, diorang berdua ni lah tempat aku mengadu nasib suka duka ku, tempat aku minta pendapat & nasihat, teman2 utk aku release tension, teman2 bergossip sambil menternak lemak & diorang lah teman2 PPGs aku.

hari ini, BC nak pergi utk 44 hari tinggalkan aku, BO, office & family utk pergi beribadat, pergi menyahut panggilan & jemputan Allah. aku berdoa semoga selamat perjalanan pergi-balik nya, mudah segala urusan haji nya, bertenang & happy dia & husband nya kat sana nanti..

i'm gonna miss you my dear sister..

1 comment:

Adillah A Nordin said...

Sedihnya Bubs.. our PPGs is incomplete for 44 days :(