Tuesday, June 15, 2010

blog yang diabaikan..

assalamualaikum..
satu ucapan yang sangat sesuai sekali diucapkan kpd blog aku yang dah lama dibiarkan sunyi sepi kesorangan ini. banyak benda yang telah berlaku sejak kali terakhir aku bercerita. banyak yang tak dapat aku nak recall balik satu persatu.

sebagai salam permulaan kepada kehidupan baru blog aku ni, aku nak introduce sorang pahlawan baru yang muncul dalam hidup aku, zizi dan family aku... zarif

dialah edisi aku dan zizi yang terkini. tambah lagi sorang bodyguard aku. kehadiran zarif menambahkan lagi kebahagiaan & keceriaan kami sekeluarga. lagi 3 hari zarif nak masuk 3 bulan. rasa macam baru je semalam aku diusung masuk ke operation room. yep... zarif memberikan aku satu pengalaman baru yang amat luarbiasa sekali.. yang aku sangkakan senang & sekelip mata.. memang pun senang & sekelip mata, tapi kemudiannya... padan muka aku sendiri yang mencari penyakit. well, semuanya dah berlalu & kesakitan yang aku tanggung pun adalah atas pilihan aku sendiri. now i'm back to normal.. syukur lah semuanya dah berlalu.

dari 2 sekarang dah pun 3. mukhriz & haziq dah jadi bang long & bang ngah. zarif completes our little happy family..
welcome to the family my little dimples..



2 comments:

Adillah A Nordin said...

Welcome back to Blogsphere Bubs! Comelnya your little dimples sorang ni.. <3

bubbles said...

god! it has been 6 mths since my last post!